Specialiștii noștri oferă beneficiarilor servicii de consultanță atât la implementare cât și premergător implementării.

Oferim sprijin și consultanță industriei HORECA:

  • premergător implementării proiectului, aplicației;
  • în realizarea rețelei informatice și a rețelei electrice aferente echipamentelor informatice specifice;
  • în alegerea optimă a locurilor de operare front office;
  • pentru alegerea optimă a amplasamentului echipamentelor periferice;
  • în alegerea celorlalte echipamentelor și sisteme specifice (încuietori uși informatizate, sisteme PayTV, sisteme de telefonie specifice mediului hotelier, sisteme de acces spații de agrement, etc)
  • în realizarea meniurilor și catalogului de articole;
  • pentru optimizarea proceselor de operare pentru fiecare unitate în parte;
  • privind personalul angajat pentru operare în aplicații;

L’Alchimiste – Pub/Bistro – Cluj Napoca

Promți, foarte promți și serioși. Tot ce contează!
Mulțumesc!

Vezi referințe clienți

Implementare soluții în toate domeniile HORECA:

  • implementare, instalare și parametrizări aplicații software;
  • inițializăm baza de date conform specificului activității beneficiarului;
  • instalăm și optimizăm sistemele de operare atât pe stațiile de lucru, cât și în mediile de operare de tip server;
  • instalăm atât aplicațiile software de bază, cât și aplicațiile utilitare specifice;
  • parametrizăm accesul fiecărui operator sau stație de lucru în aplicație, respectiv la baza de date, prin intermediul rețelei informatice existente;
  • parametrizăm circuitul documentelor în cadrul sistemului informatic – pe imprimantele specifice, atât cele din front office (bonuri de comandă, note de plată, bonuri fiscale) cât și cele din back office (facturare, documente de gestiune, rapoarte specifice de management);
  • instalăm și fiscalizăm echipamentele aferente și întocmim documentația specifică acestei operațiuni;
  • parametrizăm diversele interfețe utilitare pentru funcționarea împreună cu alte aplicații software (ex. aplicații software pentru contabilitate economică);
  • parametrizăm diversele interfețe utilitare cu alte sisteme, cum ar fii: centrale telefonice specifice mediului hotelier, sisteme de control acces hotelier, sisteme de acces în spații de agrement (săli de fitness, spații SPA, ștrand-uri, aquapark-uri) și activități de golf, bowling, sisteme PayTV, sisteme de gestionare a clădirii de tip BMS;
  • livrarea echipamentelor specifice.

20 de ani experiență!

Având experiența necesară și beneficiind și de experiența colegilor de la Hostware, în urma testărilor, până la cele mai neînsemnate detalii, am reușit să cristalizăm în portofoliul nostru de produse o serie de echipamente informatice specifice, foarte bine echilibrate, capabile să funcționeze în regim continuu în mediile caracteristice activităților cărora se adresează aplicațiile software din portofoliu.

Oferim beneficii importante

Servicii informatice complete, care includ atât partea software cât și partea de echipamente informatice specifice, perfect optimizate pentru a funcționa împreună.

Acestea respectă cu strictețe atât normele de funcționare a aplicațiilor software din portofoliu, cât și normele legislative fiscale în vigoare.

Siguranță Garanție Economie

Totodată , din punctul de vedere al gestionării resurselor și costurilor, Dvs. – ca și client, aveți siguranța contactului cu un singur partener, nefiind nevoit să vă disipați energia și resursele în a identifica natura vreunei defecțiuni apărute și cărui partener să o atribuiți, fapt care poate genera confuzie și pierderi de timp și, totodată, de bani.

Aplicațiile software din portofoliul Genetyp Solutions pot suferi adaptări/modificări personalizate, astfel:

  1. module software de interfațare cu diverse sisteme;
  2. module software de interfațare cu alte aplicații software;
  3. adaptări pentru o activitate personalizată specifică;
  4. liste/rapoarte speciale.
Alege eficiența soluțiilor Genetyp

Aplicațiile software din portofoliul Genetyp Solutions sunt într-un permanent proces de modernizare, proces care are la bază 3 componente extrem de importante, și anume: apariția noilor tehnologii informatice, feedback-ul celor câteva mii de manageri care le operează cât și schimbarea cadrului legislativ.

Toți partenerii Genetyp Solutions pot beneficia de versiunile actualizate, modernizate ale pachetelor de programe conform variantei contractului de asigurare asistență încheiat.

Toate aceste adaptări/modificări se efectuează după analiza cerinței beneficiarului, pe baza căreia se înaintează o ofertă de preț și un termen de execuție. Dacă acestea sunt acceptate de către beneficiar, adaptarea/modificarea respectivă intră în execuție. Specialiștii noștri vor acorda asistență specializată, gratuit, în elaborarea cerinței de către beneficiar.