Am citit, am înțeles și sunt de acord cu Termenii și condițiile de utilizare.

Sunt de acord ca datele mele, înscrise în acest formular, să fie prelucrate în scopuri de marketing și publicitate, conform cerințelor Legii nr. 677/2001, Legii nr. 506/2004 și GDPR (2016/679).

Protecția datelor cu caracter personal

Suntem ferm angajați în protejarea datelor cu caracter personal. Va rugăm să parcurgeți cu atenție această politică de confidențialitate, care conține informații importante cu privire la protecția datelor cu caracter personal, motivele și modul în care colectăm și utilizăm datele cu caracter personal și vă oferă informații referitoare la drepturile dumneavoastră.

Utilizarea datelor cu caracter personal pe care ni le-ați transmis se face potrivit acestei politici de confidențialitate sau potrivit informării pe care ați avut-o la dispoziție în momentul colectării lor.

Securitatea tuturor datelor este un aspect foarte important. De aceea, serverul nostru se află în Uniunea Europeană, iar împuterniciții noștri cu privire la suportul tehnic, hardware și software, se află în Uniunea Europeană.

Procedurile noastre cu privire la protecția datelor cu caracter personal, măsurile organizatorice și tehnice, sunt structurate în scopul de a asigura confidențialitate și securitatea datelor cu caracter personal și a tuturor informațiilor aflate în grija noastră. Verificăm periodic caracterul adecvat al măsurilor implementate.

 

Colectarea datelor cu caracter personal

Colectăm datele cu caracter personal ale clienților și potențialilor clienți persoane fizice, reprezentanți ai organizațiilor și persoanelor de contact de la nivelul acestora, datele de contact ale persoanelor cu care interacționăm și ale celor care acționează conform instrucțiunilor clienților noștri, furnizorilor noștri și ale persoanelor care ne contactează în mod intempestiv, precum și ale persoanelor relevante care își fac publice datele cu caracter personal în mod manifest.

Deopotrivă, colectam și păstrăm datele cu caracter personal ca parte a procedurilor de acceptare a clienților și de executare a contractelor, dar și pentru îndeplinirea sarcinilor pro-bono și de onoare pe care ni le-am asumat sau pe care le considerăm rezonabile.

Este posibil ca, pentru anumite servicii sau activități, să colectăm și categorii speciale de date cu caracter personal, atunci când obținem consimțământul, în scris, prin mijloace informatice sau când el este făcut public în mod manifest, precum și atunci când legea ne obligă.

 

Ce date cu caracter personal colectăm

Datele colectate diferă de la caz la caz. Cel mult colectăm numele și prenumele persoanei de contact, denumirea organizației, funcția, numărul de telefon, adresa de e-mail, adresa poștală, data, ora și alte eventuale detalii de contact, care să ne ajute să ținem minte contextul interacțiunii cu noi.

Nu dorim să colectăm codul numeric personal și nici alte date numerice unice atribuite de către stat, astfel încât facem asta doar dacă legea ne obligă și întotdeauna cu măsuri de securitate adecvate. Dacă în mod incidental astfel de date ajung la cunoștință noastră, le ștergem imediat.

 

 

Cum utilizăm datele cu caracter personal

Datele cu caracter personal referitoare la contacte pot fi consultate de către membrii echipei noastre doar în măsura în care este strict necesar pentru inițierea și menținerea legăturii cu persoanele de contact în cauză, pentru executarea contractelor, pentru găzduirea sau facilitarea găzduirii evenimentelor, precum și în alte scopuri care decurg din obligațiile izvorâte din legi, contracte sau uzanțe cinstite.

Luăm în considerare contextul în care datele cu caracter personal au fost colectate, în special în ceea ce privește relația dintre persoanele vizate și noi, precum și posibilele consecințe asupra persoanelor vizate.

Transmitem invitații la evenimentele noi sau parteneri.

Scopurile prelucrării datelor cu caracter personal

Prelucrăm datele cu caracter personal pentru dezvoltarea serviciilor noastre, pentru oferirea către persoanele de contact a informațiilor despre noi și gama noastră de servicii și facilități.

Colectăm și date personale în scop de recrutare, doar pe bază de consimțământ.

La fel ca oricine, suntem supuși obligațiilor legale și uzanțelor cinstite, astfel încât trebuie să ținem unele evidențe, care nu vizează datele cu caracter personal, dar pot conține date cu caracter personal, astfel încât sunt supuse acelorași rigori de protecție.

 

Temeiul legal pentru prelucrarea datelor cu caracter personal

Prelucrăm datele cu caracter personal ale persoanelor de contact pe baza consimțământului, contractului încheiat cu noi sau uzanțelor cinstite, precum și pentru executarea obligațiilor noastre legale.

 

Păstrarea datelor

Datele cu caracter personal vor fi păstrate de noi doar atât timp cât este necesar scopurilor prelucrării, precum și, bineînțeles, potrivit cerințelor legale sau contractuale. În lipsa unor astfel de cerințe, perioada de păstrare a evidențelor și a documentelor justificative pentru servicii nu ar trebui să depășească 10 ani.

În cazul datelor cu caracter personal în scop de recrutare, păstrăm datele cu caracter personal doar cel mult 30 de zile de la închiderea procedurii de recrutare, pentru a putea răspunde candidaților.

 

Securitatea prelucrării datelor cu caracter personal

Măsurile noastre de securitate, atât cele tehnice cât și cele organizatorice, protejează atât informațiile noastre cât și informațiile despre contacte, datele cu caracter personal și alte date importante. Preocuparea pentru detectarea, investigarea și rezolvarea amenințărilor la adresa securității este permanență. Alocăm resurse logistice și financiare semnificative în acest sens.

 

Drepturile persoanelor vizate

În lipsa unor dispoziții legale care să le circumstanțieze, aveți următoarele drepturi în legătură cu prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal: dreptul de a solicita o copie a datelor cu caracter personal referitoare la dumneavoastră pe care le deținem; dreptul la rectificarea oricăror date cu caracter personal incorecte sau incomplete; dreptul la opoziție sau la restricționarea utilizării de către noi a datelor dumneavoastră cu caracter personal; dreptul de a vă retrage consimțământul pentru prelucrarea datelor prelucrate pe baza de consimțământ; dreptul la ștergerea datelor dumneavoastră cu caracter personal, în situațiile în care v-ați retras consimțământul, prelucrarea nu mai este necesară sau prelucrarea respectivă este contrară legii; dreptul la portabilitatea datelor ce vă permite să primiți o copie a datelor prelucrate pe care le-am primit de la dumneavoastră sau să le transmitem unei alte entități indicate de dumneavoastră; dreptul de a vă retrage consimțământul pentru prelucrările efectuate pe bază de consimțământ.

Pentru exercitarea drepturilor este nevoie să ne asigurăm că solicitările provin de la persoanele vizate. Vă rugăm să ne aduceți la cunoștință solicitările dumneavoastră, în orice modalitate care este asigurătoare cu privire la identitatea solicitantului și îndreptățirea lui. Vă vom răspunde neîntârziat. Dacă sunteți nemulțumit, aveți posibilitatea să vă adresați ANSPDCP.

 

Situații speciale                                                 

Newsletter gratuit

Oferim persoanelor interesate posibilitatea de a primi în căsuța de e-mail newsletterul nostru, care conține informări și linkuri către materiale publicate, articole sau alte informări.

În acest scop, colectăm, stocăm și utilizăm adresa de e-mail pentru trimiterea de informări. Aceste date cu caracter personal sunt stocate cu grijă, pe un server din Uniunea Europeană, iar furnizorul de servicii tehnice este în Uniunea Europeană. În orice caz, abonații la newsletter se pot dezabona oricând, fie utilizând linkul de dezabonare automată din interiorul fiecărui e-mail, fie scriindu-ne direct.

Abonarea la newsletter are semnificația exprimării consimțământului cu privire la primirea de comunicări comerciale din partea noastră (marketing), însă exclusiv prin trimiterea la articole.

Nu înstrăinam sub nicio formă și nici nu închiriem adresele de e-mail ale persoanelor cu care interacționăm.

 

Foto-video

Imaginile profesioniștilor pe care le afișăm provin de la aceștia sau ilustrează evenimente publice la care au participat.

 

Modalitatea de contact cu privire la datele cu caracter personal

Pentru orice solicitare, reclamație, sugestie sau observație în legătură cu protecția datelor cu caracter personal va rugăm să folosiți adresa de e-mail de pe site, sau orice altă modalitate de contact care va este comodă.

 

 

 

Politica de retur

 

Dreptul de retur acordat de către Genetyp Solutions este de 15 zile.

Acesta este valabil atât pentru persoanele fizice cât și pentru persoanele juridice ce au achiziționat produse de la Genetyp Solutions S.R.L.

Pentru a beneficia de returul produselor în 15 zile, trebuie completat formularul de retur de pe site, cel târziu în a 15-a zi calendaristică de la data ridicării / recepționării produsului. Formularele completate după mai mult de 15 zile calendaristice nu sunt luate în considerare.

Returul produselor se poate face doar prin serviciul de curierat agreat, NEMO sau direct la sediul nostru.

În cazul returului prin curier, costurile de transport sunt suportate de către cumpărător și vor fi scăzute din valoarea ce trebuie returnată cumpărătorului. Cade în sarcina cumpărătorului să comande curierul, să completeze corect AWB-ul și să se ocupe de trimiterea produsului la sediul Genetyp Solutions S.R.L.

În cazul în care au fost achiziționate mai multe produse de același fel, nu se poate returna decât un singur produs desigilat, restul cantității este acceptată doar dacă produsele sunt sigilate.

Produsele returnate trebuie să fie însoțite de certificatul de garanție în original și copie a facturii de achiziție.
Pași de urmat:

  1. Completați FORMULARUL DE RETUR sau vă prezentați personal la sediul nostru în vederea returnării produsului.
  2. În urma completării formularului, va trebui să trimiteți produsul prin NEMO la sediul nostru. Cade în sarcina cumpărătorului să comande curierul, să completeze corect AWB-ul și să se ocupe de trimiterea produsului la sediul Genetyp Solutions S.R.L.
  3. Vă rugăm ca în momentul expedierii:

-Să menționați pe documentul de transport numărul de retur (numărul comunicat în momentul completării formularului de retur);

-Să atașați o copie a facturii și certificatul de garanție original al produsului;

Înainte de a trimite produsul, vă rugăm să vă asigurați că pe colet este aplicată o etichetă care conține următoarele informații:

Expeditor
Adresă expeditor

Destinatar: GENETYP SOLUTIONS S.RL.
Adresa: Str. Madach Imre, nr. 50, Cluj-Napoca, Jud Cluj
Numar Retur: ****
Înlocuirea sau returnarea valorii produselor

În funcție de opțiunea cumpărătorului, banii proveniți din stornarea produselor returnate se pot folosi pentru cumpărarea altui produs sau se pot returna în termen de maxim 14 zile de la primirea produsului de către Genetyp Solutions, în contul indicat de către cumpărător la completarea formularului de retur.
EXCEPȚII

Următoarele categorii de produse nu se pot returna:

a. Consumabile desigilate sau consumate;
b. Licențe software;
c. Extensii de garanție;
d. Pachete de servicii;
e. Echipamente fiscale.

Nu se pot returna produse aflate în una din următoarele situații:

a. Produsul nu mai are ambalajul original complet în care a fost livrat;

  1. Etichetele de identificare ale produsului sunt deteriorate sau lipsesc;
  2. Imprimantele ale căror consumabile au fost desigilate sau consumate;
  3. Licențele OEM activate (licențe pre-instalate pe notebook-uri sau sisteme desktop);
  4. Echipamente de pe care s-au dezinstalat sistemele de operare sau alte programe cu care au fost livrate;
  5. Produsul a fost adus în urma unei “comenzi preferențiale”. COMANDA PREFERENȚIALĂ este definită că fiind un produs comandat de către beneficiar și care nu se află în stocul uzual al Genetyp Solutions, dar care poate fi livrat pe baza unei comenzi ferme, în termenii agreați de părți. Genetyp Solutions îl va informa pe beneficiar dacă oricare dintre produsele comandate constituie o comandă preferențială.
  6. Au trecut mai mult de 15 zile calendaristice de la livrarea produsului și clientul nu a completat formularul de retur.
  7. Au trecut mai mult de 5 zile calendaristice de la completarea formularului de retur și produsul nu a ajuns la sediul Genetyp Solutions

    În cazurile în care produsele returnate prezintă ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri electrice, accesorii lipsă sau certificate de garanție lipsă, ne rezervăm dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o sumă din valoarea produsului, suma ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse.

De asemenea, ne rezervăm dreptul de a refuza acceptarea returului în situația unor abuzuri (de exemplu: returnări repetate).

Dacă returul a fost refuzat pentru unul dintre motivele enumerate mai sus sau dacă clientul a expediat produsul fără a obține în prealabil un număr de retur prin completarea formularului, costul transportului înapoi către cumpărător se va face pe cheltuiala acestuia.

Dreptul de retur în 15 zile nu afectează în nici un fel drepturile legale de retur în 14 zile în cazul comerțului la distanță.